Polityka zwrotów

Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli świadczenie rozpoczęto za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz po poinformowaniu go o utracie prawa do odstąpienia od umowy.

Zakup oraz rozpoczęcie korzystania z treści cyfrowych za pośrednictwem platformy edu.hkfcentrum.pl, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem ustawowego terminu do odstąpienia od umowy oraz ze świadomością utraty prawa do odstąpienia od umowy po dostarczeniu treści cyfrowych.


Reklamacje


Ewentualne reklamacje należy składać, poprzez napisanie wiadomości e-mail i przesłanie jej za pomocą poczty elektronicznej na adres: edu@hkfcentrum.pl

W celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, zgłoszenie powinno zawierać:

🟡 imię i nazwisko

🟡 adres poczty elektronicznej (login) przypisany do Konta Użytkownika platformy, którego dotyczy zgłoszenie,

🟡 dane kontaktowe osoby składającej reklamację (Użytkownika platformy),

🟡 precyzyjne określenie przedmiotu reklamacji wraz z opisem okoliczności uzasadniających zgłoszenie,

🟡 własnoręczny podpis osoby składającej reklamację (w przypadku zgłoszenia w formie pisemnej) oraz datę.


Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania.

W przypadku, gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika platformy dodatkowych informacji, czas na rozpatrzenie reklamacji może zostać odpowiednio wydłużony o okres potrzebny do ich przekazania przez Użytkownika platformy.